Friday, May 11, 2007

Songs that I listen tonight...hmm

These are the songs that i just stumbled across in my sisters playlist...something for me 2 ponder about...hmm

Artist: nidji
song title: Hapus Aku

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang ku sebut itu cinta

Chorus:Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Artist : UNIC
Song title: Demi Cinta Suci

Dengan hatiku luka pedih
kerana dicalari
cinta penuh duri

lemas aku dalam dilema
pada janji manis
sungguh tak bermakna

mencarimu kasih
bagai mencari mutiara putih
walau didasar lautan sanggup ku selami
namun tak percaya apa yang telah aku terjumpa
.....masih tak berharga

demi cinta yang suci ku relakan kepentingan ini
demi sinar bahagia ku hambakan diri pada Yang Esa

chorus: baru kini ku rasa, nikmatnya cinta yang suci
ia tiada bandingan dengan cinta yang kau beri
ranjau yang berduri akan aku tabah menempuhnya
penyubur iman di dalam jiwa

k dats all from me for tonight...I need to go to sleep now...tomorrow a new day for me...I have classes to attend to...yea!!!
haha...nite2!

No comments:

Followers